Wsparcie dla uczniów – Rzecznik Praw Dziecka



          

Drodzy Uczniowie,

 

Biuro Rzecznika Praw Dziecka poinformowało o uruchomieniu dwóch kanałów komunikacji dla dzieci i młodzieży potrzebujących wsparcia.

 

Przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, możecie skorzystać 

z pomocy psychologów dzięki Całodobowemu Dziecięcemu Telefonowi Zaufania oraz bezpiecznemu czatowi internetowemu, dedykowanemu młodzieży.

 

Podejmując kontakt za pośrednictwem telefonu lub czatu,  możecie uzyskać natychmiastowe wsparcie, podzielić się swoimi przeżyciami
i wspólnie ze wspierającą osobą dorosłą zastanowić się
nad rozwiązaniem swoich problemów.

Formy kontaktu:

-      Całodobowy Dziecięcy Telefon Zaufania:    

 


-      czat internetowy dla młodzieży

 

Połączenie telefoniczne jest bezpłatne – dzwoniący pod numer telefonu zaufania nie ponoszą żadnych kosztów. Także czat jest darmowy, nie wymaga logowania ani instalowania aplikacji. Komunikacja odbywa się na stronie internetowej rzecznika.

 

Zachęcamy również do korzystania z konsultacji z naszymi szkolnymi specjalistami.

Za pośrednictwem dziennika elektronicznego lub czatu na platformie Teams możecie skontaktować się z panią psycholog, pedagog
oraz logopedą (harmonogram pracy specjalistów znajduje się tutaj)

 



 ZACHĘCAMY DO OBEJRZENIA GALERII ZE ZDJĘCIEM Z TEGO WYDARZENIA:


 

 

Ostatnia aktualizacja